Podatki

Nastolatkowie – mistrzowie reklamy

Nastolatkowie mają ciekawe pomysły na życie i ciekawy sposób życia. Zgodnie z tym co obecnie widać na rynku pracy, bardzo wiele młodzieży zapatruje się na założenie swojej własnej firmy. Niestety, ale dla nastolatka pojęcie „podatki” oraz „odpowiedzialność” nie jest przyjazne, jednak jak chodzi o reklamę, to młodzież ma w głowie bardzo ciekawe pomysły. W tym artykule chcemy Wam przedstawić kilka sytuacji w których młodzież wykazała się ogromną wyobraźnią, w tym opowieść w którym główną rolę grają słodycze reklamowe.

Każdy człowiek powinien mieć swojego doradcę z dwóch powodów. Pierwszym powodem są niepowodzenia. Jeśli ktoś ma doradcę, to każde niepowodzenie może śmiało „zwalić” na doradcę. Jeśli jednak doradca okazuje się człowiekiem o wielkich pomysłach, to przedsiębiorca ma szansę odnieść sukces. I tak było chociażby w przypadku jednego z Bostońskich biznesmenów. Tomas L. Murphy był dealerem samochodowym, ale w pewnym momencie biznes przestał mu iść tak dobrze, jak zazwyczaj. Do akcji wkroczył jego syn oraz krówki reklamowe. Nastolatek kupił kilka kilogramów cukierków i wydrukował specjalne opakowania reklamowe. Krówki z nadrukiem wyruszyły na ulicę i tam nastolatek rozdawał je wszystkim osobom, które wydawały mu się zamożne (ojciec sprzedawał samochody koncernu Chevrolet). Po kilku dniach krówki z logo zaczęły przynosić sukces. Do salonu samochodowego ojca zaczęli zaglądać poważni biznesmeni. Po kilku tygodniach kampanii reklamowej salon znów odżył. Dzisiaj nastolatek jest wiceprezesem salonu i z tego co pisze się w mediach, jego ojciec planuje już wkrótce odejść z biznesu i wszystko zostawić swojemu synowi.